Saya suka makan sendiri

Monday, April 4, 2011
Hai kawan-kawan.....





Saya busy lately sbb saya tak nak susahkan ibu....so saya decide nak makan sendiri...since last weekend saya xnak ibu suapkan.So saya gunakan skill yang ada makan sendiri....tapi saya tgk ibu akan lap..lap and sapu kat bawah kerusi makan saya....nnt saya upload gambar saya makan nasi sendiri ye....heheh best sgt dapat makn sendiri....

Before saya decide nak makn sendiri saya dh practice...ibu cakap prektis...make perfek...hehehhe pandai la ibu ni...ni saya tempek gambar2 saya makan sendiri.Gambar2 ni still expert lagi...just makan biskut je....



























Okla...saya dah penat...bye bye




- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...