Cuci mata : thepoplook.com

Friday, February 18, 2011
I love browsing at thepoplook.com....so simple & sweet....suitable for hijabi....I am so happy because nowdays as a hijabi we have a few options and online somemore with affordable price...penting tu...cantik tak semestinya mahal....mahal mmg selalunya cantik2 hahhahahah...

thepoplook have so many tops yang I rasa nak beli semua...opppsss nafsu amarah shopping tu namanya..sabar...think wisely hehehhehe



suka baju putih leh matching ngan byk tudung



so elegent



i love cardigan sooooo muuucchhh



something new n fresh



All pic from thepoplook.com.....one more thing all this top kene la paka ngan seluar so baru kene ngan gaya bertudung ( updated : after my husband tanya sesuai ke pakai mcm gambar ni ngan tudung? ) ....mmmmm :p

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Online shopping

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...