Jumpsuit for Muslimah....sesuai ke?

Wednesday, February 16, 2011
Currently I like to see this jumpsuit fashion by Hana Tajima & Ammarahijabi collection...looks so stylish & sopan in the same time but.....i dun think they are suitable for me memandangkan I am katik. Or bahasa halusnya petite. Hahaha nak muntah rasa but still di dalam sudut hati ku ini meronta2 ingat cuba...hehee tp xder keberanian lagi...

I really adore some of the style combine with "serabut hijab" : this is my husband nya vocab. Sgt stylo kan...shud i give a try??? Another reason why i like this style is because of macam selesa & senang nak breastfeed Hana.

I am drooling with all these style:




















Cantik kan...but i prefer using cardigan dari guna inner sebab susah nak BF Hana. Comel laaaa Hana Tajima ni....hehhehe


- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

Pictures.talk at: February 18, 2011 at 2:48 PM said...

jom ernie kite cuba2..tp lps dpt bonus la haha

Haizal Zainal at: February 18, 2011 at 10:42 PM said...

Boleh.......ko mesti sesuai....ko xmcm aku katik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...