Hana's First Flight Experience *UPDATED

Thursday, May 5, 2011
Hi semua.....

Hari saya nak cerita pasal pengalaman saya naik flight...

Last month ayah n ibu bawak saya pegi singapore as a birthday present....so masa sampai kat airport ayah n ibu asyik cakap " Hana kene jadi good gurl tau dalam flight nnt".....mmmm ok walaupun saya tak paham sangat.Bila saya masuk je dalam flight saya nampak ada kakak comel pakai liptik merah....hehhehe dia senyum...saya,ayah n ibu duduk seat depan...ayah ckp ni HOT seat tau hana...so saya rasa excited tgk banyak kapal terbang besar dekat tingkap...sepanjang perjalanan saya xboleh tido saya nak baca majalah la...nak main pekaboo dgn kakak liptik merah la.....then tetib ayah cakap...."Hana...kita dh sampai...Hana good gurl".





















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...