Pre Birthday Present :)

Friday, January 28, 2011

Sepanjang 28++++ tahun hidup this is my first time get pre birthday present.Unpredictable,excited and happy.Yer la something yg you tak expect.Its happent last nite.....as usually Hana bagun nak susu around 2am tetiba my husband bangun then dia ckp jom borak2 nak.....I pun ok je la ....tetiba taaaraaaaaaa....dia bagi present clinique set :)..dia ckp pre birthday nya present...apa lagi....tersenyum lebar la....xsangka sgt....tp part paling best bila dia ckp....ni baru pre tau....yg betul2 tunggu ek......hehhehehe bestnya.I will update u later the picture.Anyway thanks to my beloved husband...u make me feel so special.

Then pagi tadi bila masuk office...my officemate bough me pre bithday cake:Carrot cheese cake ....wow double pre hehehehhe.....thanks Kak Ela....best sgt dapat kwn mcm Kak Ela




carrot cheese cake from my officemate


Birthday gurl???

pre present from husband




















2 comments:

Anonymous at: February 8, 2011 at 10:31 PM said...

nyum3x.. d cake looks super duper delicious ( ayat dr org krus) hak3

Haizal Zainal at: February 9, 2011 at 8:29 PM said...

Mmg sedap sgt....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...