Cak!!!

Friday, March 11, 2011


Nama saya HANA ALEESYA BT. MOHD HAIZAL
Umur saya 10 bulan plus plus.
Hobi saya...mmm banyak,tapi diantaranya
1. Mengetuk- ngetuk tv
2. Bergayut di kaki ibu saya semasa ibu saya membasuh pinggan
3. Menarik rambut ayah saya

Cita-cita saya ingin menjadi..eh saya xsure tapi ayah saya kata saya macam cenderung mengikut jejak langkah ayah n ibu sebagai engineer.Tetapi ibu selalu cakap kan best nnt Hana jadi architect....mmmm ibu and ayah...sabar ye nnt Hana decide nak jadi apa.

Sekian saja buat kali ini...bye bye

P/s:gambar di atas adalah gambar passport saya.nnt ibu saya akan buat post pasal saya,ayah n ibu buat passport ye.





- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Sweet home

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...