Hana 1 st passport

Thursday, March 17, 2011



Hai semua...hari ni saya nak bercerita tentang passport pertama saya.Ibu kata saya cool sebab baru berumur 10 months plus plus tp dah ada passport sendiri.Ibu dulu xder passport kene share ngan maktok....hehehhe mmg x cool la ibu ni.

Last 2 week ayah n ibu saya ambik cuti sebab nak buat passport saya.Pagi- pagi lagi ibu dah mandikan saya dan cantik2 kan saya untuk ke kedai amik gambar....Ibu asyik ingatkan saya supaya jangan takut dengan apek yg akan amik gambar saya nnt.Otw to kedai gambar saya nap sekejap...sempat la mimpi makan kek chocolate yang ibu tak bagi saya makan semalm sebab takut sugar rush xtido malam hehhehe

Sampai je dekat kedai gambar saya nampak apek tua pegang bende besar warna hitam...saya sgt tertarik dengan objek itu so saya pun asyik memandang sambil duduk di atas kerusi....tiba tiba ibu cakap " good gurl hana.....clap ur hand" hehheheh why?rupanya sesi mengambil gambar passport saya dh siap....mmm senang je.

Then kami bertiga pergi ke ke satu banggunan besar yg ramai org....saya kene tunggu lama jugak...ayah cakap org tu tgh prepare my passport....then ayah pesan kalo hana tak behave nnt x boleh ikut ayah n ibu pegi universal studio....mmmm okla...so saya sabar tunggu...after 1 jam 30 mint siap...yea yea...boleh pegi uiversal studio....ehhhh ehhhh belum lagi....why.on april sayang...kata ibu...

Ok ibu...


Ni passport saya....cool kan?ehehehehe



Kat atas tu muka saya masa 5 bulan....hihihik

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Pejabat imegresen temerloh

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...