Hana n Pavlova

Tuesday, March 29, 2011
Last weekend ayah n ibu bawak saya pegi serai,empire mall.Menu wajib ayah dan ibu pesan ada lah ini :



Pavlova yg sedap

Sedapkan....ada warna merah...ibu cakap this is strawberry hana....saya sangat teringin nak makan tapi.......ibu tak bagi sbb ibu cakap last time saya makan mata saya bengkak n doctor suspect saya allergic to strawberry or fresh cream.So ibu sgt la kedekut tak bagi saya makan....ini adalah aksi saya untuk mendapatkan pavlova yang sedap itu.....



Saya menyusun strategi



Ayah n ibu bertungkus lumus mengelak serangan demi serangan...sehingga la.....





Sedihnya....berkecai harapan saya.

Tapi ibu pesan..."Nanti Hana dah besar sikit ibu bagi ye,doctor pesan jgn makan strawberry n fresh cream dalam masa terdkat ni" .....

Okla ibu....Hana tunggu nnt dah besar...tapi sampai besar mana.?





- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...